miercuri, 29 ianuarie 2020

New beginings...

Pentru unii, inceputul unui nou An, aduce noi promisiuni; unii vor sa se apuce serios de slabit, altii sa faca sport, poate unii vor sa invete o limba straina sau chiar o meserie noua in anul ce tocmai incepe. Eu mi-am propus , pe langa sa dau jos cateva kilograme, sa citesc. Sa citesc minim 15 minute pe zi, orice si cand apuc..sa iau cele 15 minute de pauza de citit. Nu ca nu as fi citit si inainte, dar nu o faceam zilnic, uneori treceau si 2 saptamani fara sa iau o carte in mana, dar acum ma straduiesc sa imi mentin promisiunea fata de mine si , intr-un fel, sanatatea creierului meu, caci da..cred ca si creierul e un muschi care are nevoie de antrenamente zilnice. De ce? Poate voi povesti intr-un post viitor.. sa citim zic. Minim #15minutepezi .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu