luni, 25 octombrie 2021

Postoy - Rămâi

Cel mai nou cantec semnat Paula Seling ! Un cantec frumos in limba rusa, cred ca nimeni nu se astepta la asta... si orice ar canta Paula si in orice limba ar canta, duce cantecul pana undeva dincolo de limitele Universului.. emotie, sensibilitate, decenta si pasiune intr-un cuvant.. Magie.  

Merita sa aruncati o privire! :-) <3



PS: pentru cunoscători ❤
Постой!
(Адаптация и перевод: Радмила Попович)

1.
Где разбитые сердца
Могут заново сверкать,
Позабыв обиды?

Где надежда, что любовь
Не поранит, не убьёт…?
Переход:
Так, зачем, же, я зову …?
Тебя зову…
Припев:
Мой ум устал от тебя,
Постель забыла тебя,
Моя любовь не верит в тебя…
Не нарушай мой покой,
А если любишь, постой!
Такой чужой, но всё равно – ты мой…
Уходя, постой…
2.
Я тебя везде ищу…
Без тебя, я не дышу…
Что со мной – не знаю…
Существует, ли, для нас
Хоть один малейший шанс?
Переход:
Ну, зачем же я зову (ууу)…?
Тебя зову…
Припев:
Мой ум устал от тебя,
Постель забыла тебя,
Моя любовь не верит в тебя…
Не нарушай мой покой,
А если любишь, постой!
Такой чужой, но всё равно – ты мой…
Уходя, постой… Tы мой…

Pentru noi, restul : 🥳🥳🥳🥳🥳
Rămâi
(Radmila Popovici)
1.
Unde și-ar putea regăsi strălucirea inimile zdrobite,
uitând supărările?
Unde-i speranța că iubirea
nu va răni,
nu va ucide din nou?
Bridge:
Atunci, de ce te mai caut?
Te chem...
Refren:
Mintea mea a obosit de tine,
Patul meu te-a uitat,
Iubirea mea nu te mai crede…
Nu-mi tulbura liniștea,
Iar dacă mă iubești, rămâi!
Străinule, atât de al meu...
Plecând, rămâi…
2.
Te caut peste tot!
Nu pot să respir fără tine!
Nu mai știu ce-i cu mine…
Există, oare, pentru noi
o șansă,
oricât de neînsemnată?
Bridge:
Totuși, de ce te caut?
Te chem...
Refren:
Mintea mea a obosit de tine,
Patul meu te-a uitat,
Iubirea mea nu te mai crede…
Nu-mi tulbura liniștea,
Iar dacă mă iubești, rămâi!
Străinule, atât de al meu...
Plecând, rămâi...
Ești al meu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu