miercuri, 13 martie 2013

Tiramisu

Acum ceva timp am facut tiramisu; am primit reteta de la cineva care-mi spusese ca e tare buna si nu are cum sa se taie crema. Evident ca nu asa s-a intamplat si a iesit o prajitura de toata jalea, dar zilele trecute, Teo impreuna cu baietelul ei Luca, au facut tiramisu, asa ca am luat reteta si dai bataie urmand pasii cu mare atentie. A iesit un tiramisu delicios, o crema super.. cu o consistenta care a doua zi parca era budinca, mentionez ca eu nu am folosit mascarpone ci branza dulce de vaca asa cum o fac eu, dar a iesit supeeer, in plus am mai pus si putina frisca pe ici pe colo, ca deh.. daca ne place ne place. :)))

Ingrediente:
- 250 g piscoturi
- 500 g mascarpone
- 3 linguri de zahar pudra
- 5 linguri de zahar tos
- 3 oua
- cafea naturala
- cacao amara


            
             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu