duminică, 17 iulie 2011

Ceva bun

Vino sa te simt bine
Vino sa ma simti bine
Vino sa te simt bine
Vino sa ma simti bine
Am ceva bun, am ceva bun bun
Am ceva, am ceva bun bun
Am ceva bun, am ceva bun bun
Am ceva, am ceva bun bun

Ai pielea putin parfumata, miroase a foc stins
A foc stins cu cirese coapte
Aruncate in foc asa cum m-as arunca eu
Asupra ta noapte de noapte

Ai buzele atat de gustoase au gust de ceva bun, ceva bun
Mancat seara inainte de culcare sa poti dormi mai bine
De fapt de asta te-am sunat
Am ceva bun , nu vii la mine?

Vino sa te simt bine
Vino sa ma simti bine
Vino sa te simt bine
Vino sa ma simti bine
Am ceva bun, am ceva bun bun
Am ceva, am ceva bun bun
Am ceva bun, am ceva bun bun
Am ceva, am ceva bun bun

E un pic cam tarziu, dar nu pot sa rezist cand imi spui
Daca imi spui ca ai ceva bun
Stiu ca n-o sa-ti vina sa crezi cand o sa-ti spun
Ce am eu pentru tine, mai bine nu-ti spun

Mai bine vine eu la tine ca n-am rabdare sa vii
Dar sa stii, eu eram deja
Pregatita de culcare, sunt in pijama
As vrea sa pun ceva pe deasupra si gata
Te superi daca vin asa?
Nu, nu, deloc.

Vino sa te simt bine
Vino sa ma simti bine
Vino sa te simt bine
Vino sa ma simti bine
Am ceva bun, am ceva bun bun
Am ceva, am ceva bun bun
Am ceva bun, am ceva bun bun
Am ceva, am ceva bun bun

Am ceva bun, am ceva bun bun
Am ceva, am ceva bun bun bun bun
Am ceva bun, am ceva bun bun
Am ceva atat de bun ca mi-e si jena sa spun
Desi nu incalca nici o norma nu-i ilegal, nici imoral
Si nu ingrasa sub nicio forma
Si daca n-as fi atat de emotiva
As zice dimpotriva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu