miercuri, 15 ianuarie 2020

La prima orhidee

In postarea anterioara am povestit cum , dupa 2 copii, m-am indragostit de flori in general si de orhidee in mod special.
Azi vreau sa va povestesc despre prima mea orhidee si cum..atunci cand nu te informezi, poti sa ucizi o planta..

Am primit-o de la sot, de ziua mea si era o orhidee cu flori mari, de culoare alba, iar eu, nefiind mare amatoare de flori la vremea acea (-se intampla acum 3-4 ani) aveam impresia ca are un ghiveci mult prea mic pentru ea. Dupa cateva zile am scos orhidea din ghiveciul ei , mai uratel si transparent, si am transplantat-o intr-un ghiveci opac si neinformandu-ma inainte.. am transplantat-o in pamant obisnuit de flori 🙈🙈 . Evident ca dupa o perioada, scurta, planta a murit, ea avand alte necesitati.. 😪 

Asa ca ce va sfatuiesc eu.. e ca atunci cand primiti sau va cumparati o floare, despre care nu stiti mai nimic, sa aflati cum se numeste, dupa care sa cautati informatii despre ea pe internet si sa aflati ce conditii trebuiesc indeplinite pentru a avea o planta sanatoasa si frumoasa ani la rand.. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu