miercuri, 19 octombrie 2011

Cum ne-am redus din cheltuieli

Sa va povestesc cum ne-au scazut noua facturile la utilitati. Pana acum ceva timp aveam de plata sume care ni se pareau enorme, avand in vedere ca avem si un copil de crescut si suntem si in constructii, iar cand veneau facturile.. era un dezastru! Telefonul meu era in jur de 200 de lei, caci ne-a trebuit iPhone candva.. al sotului venea in jur de 100-150 de lei lunar caci daca nu ai minute suficiente atunci faci cost suplimentar, iar cei de la Orange te arde daca te prinde. Romtelecomul 100 de lei, iar factura de energie electrica undeva la 100, caci venea consumul estimat de ei, dar intr-o zi au estimat consumul in jur de 250 de lei. Am zis ca e musai sa facem ceva! Asa ca ne-am dus la electrica si am pus consumul pe zero, si vin ei la 2-3 luni si citesc contorul, sau il citim noi si mergem la sediu si platim, cu cei de la Orange am vorbit si am spus ca renuntam, gata, au servicii care nu-s tocmai pe placul nostru si sunt si la niste preturi mari, asa ca ne-au facut oferte ca sa ramanem cu ei, desi sincer suntem putini dezamagiti de calitatea semnalului, iar in plus de multe ori avem semnal full si totusi intra casuta, dar ne-au facut niste oferte destul de ok, mie mi-au dat 1300 de minute in retea si 150 nationale la 50 de lei pe luna, iar sotului meu in jur de 500 in retea si 300 nationale la 30 de lei pe luna. Iar Romtelecomul ne-a scazut factura de la aprox. 100 de lei pe luna, la 32 de lei (internet + telefon), deci vezi ca se poate? Si asa ca de la o suma de aprox. 500 de lei lunar am scazut cheltuielile la 115 lei. E ceva, nu? Trebuie incercat, iar cum nimeni nu vrea sa-si piarda clientii, cu siguranta iti vor face o oferta mult mai buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu