marți, 11 octombrie 2011

Vocea Romaniei

In seara asta se difuzeaza a treia editie din Vocea Romaniei si eu inca nu am apucat sa scriu nimic despre emisiunea asta. Am urmarit-o de la inceput.. si pot sa zic ca imi place, e genul de emisiune pe care vrei sa o vezi si in reluare, apropo emisiunea se redifuzeaza duminica. Sunt curioasa ce se va intampla in continuare, adica dupa ce fiecare "antrenor" isi va gasi cei 12 "invatacei", si oare cine va castiga premiul cel mare?? Un nume mi-a ramas in minte: Liviu Teodorescu, a cantat "I believe I can fly" si a facut-o foarte bine, si mai sunt cativa care au fost foarte buni, doar ca acum nu mi-aduc aminte de ei, dar mi-amintesc de un Dragos Chircu care nu de putine ori l-am vazut la Moculescu in emisiune, si de un Aldo Blaga, (care culmea.. locuieste pe strada "Lucian Blaga" :)))) ), pe care l-am mai vazut pe ici pe colo.
In fine, emisiunea e foarte faina, iar Brenciu face senzatie. :)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu