vineri, 20 iulie 2012

Desene pentru copii

Pentru cei care doresc sa decoreze camera copiilor cu ceva frumos sau doar sa faca un cadou unui copilas sau chiar unui "om mare", de ce nu?.. mi se pare geniala idea unor tablouri cu desene animate. Eu ma gandesc serios ca atunci cand Andra mea va fi ceva mai mare si va avea camera ei, sa i-o decoram cu astfel de tablouri.. sau poate pictura pe pereti? Am mai povestit despre Anca Suiugan, iar acum cateva zile publica un articol pe blogul ei:
Pentru cei mici, dar și pentru cei mari, pregătesc spre lansare pe blog câteva povestioare ilustrate. Cai, pisici, căței și alte animale vor fi personalizate și creionate spre bucuria copiilor. 
Totodată, fanii anime stați pe aproape că am surprize și pentru voi! Dar despre acestea vom discuta la momentul potrivit. 
Dacă aveți sugestii de desene și idei, vă rog să le lăsați printr-un comentariu la acest articol. Sunt curioasă ce tip de desene v-ar atrăgea.
So ..daca aveti sugestii nu ezitati sa i le comunicati. :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu