miercuri, 25 iulie 2012

Sing sing bb

Nu vreau sa scriu despre formatia de mai demult care purta acest nume.. sincer nici nu-mi mai aduc aminte ce stil de muzica aborda, dar revenind.. vreau sa va intreb daca voi le cantati bebeilor vostri? Eu am inceput sa-i cant fetitei mele in jurul varstei de un anisor, n-am facut-o pana atunci caci stiu bine ca daca nu e voce nu e.. si ma temeam rau de tot ca vin furtuni, grindina, etc. toate datorita vocii mele, dar Andra nu are asteptari asa de mari de la mine, nu asteapta sa fiu vreo soprana :)) ci pur si simplu ii place cand ii cant si ii da o oarecare siguranta cand e speriata. N-am sa uit niciodata cum i-am cantat acum cateva luni, cand am mers cu ea noaptea pe la 12 la urgenta, datorita febrei care nu mai scadea, si era speriata de oamenii in halate albe, care ii luau ba temperatura, ba o intepau, caci a fost musai sa i se puna o branula, iar noi trebuia sa o tinem culcata ca sa functioneze perfuzia, iar ea.. plangea intruna, asa ca i-am cantat.. cred ca de sute de ori "Bate vantul frunzele" caci asta era melodia care-i placea, evident ca ea nu s-a oprit din plans, dar nici eu din cantat. :)



Acum am mai crescut putin, iar preferinta noastra e "ABC song" ..numa maine nu-i poimaine si o sa incepem sa spunem alfabetul.. ce-i drept in limba engleza. :)))



Voi ce melodii cantati copilasilor vostri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu