luni, 6 august 2012

Chiar pot zbura

O melodie superba, o voce de aur, un videoclip care te lasa fara cuvinte! Peisajele superbe de o frumusete aparte, like her, combinate cu imagini din desenele animate te intoarce cu gandul la copilarie, la lumea viselor.. iar piesa merita sa stea pe repeat o perioada caci imi da senzatia ca "chiar pot zbura". Felicitari intregii echipe!

         

Versuri:

Vantu-l ascult
Ma cheama
Soarele m-atinge usor
Si cand roua in zori dispare
Inima ma poarta-n zbor
Chiar pot zbura

Ma va-nalta sufletul neimblanzit
Chiar pot zbura
Norii gri s-au risipit
De lacrimi nu-i loc
Cand totul e in mana ta
Si nu-i doar un joc
Eu chiar pot zbura

E un taram aparte
N-am sa ezit sa-l pot afla
Teama-i deja departe
Fiindca simt ca pot zbura
Chiar pot zbura

Ma va purta sufletul neimblanzit
Chiar pot zbura
Norii gri s-au risipit
De lacrimi nu-i loc
Cand totul e in mana ta
Si nu-i doar un joc
Eu chiar pot zbura

Este locul la care visam tot mereu
Albastru-infinit rupt din cantecul meu
E-acum in jurul meu
E-acum in jurul meu

Ma va-nalta sufletul neimblanzit
Chiar pot zbura
Norii gri s-au risipit
De lacrimi nu-i loc
Cand totul e in mana ta
Si nu-i doar un joc
Eu chiar pot zbura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu