marți, 26 februarie 2013

Prajitura cu branza

In ultimul timp gatesc mai des, iar de cand cu dieta.. fac si multe prajituri, caci daca e permis, e permis.. :D Asa ca azi, avand o gramada de branza dulce si smantana in frigider, m-am hotarat sa fac o prajitura cu branza pe care am gasit-o acum ceva timp pe blogul Lenei ,un deliciu!

Aveti nevoie de :
- 4 oua - 2 pentru blat, 2 pentru branza
- 1 cana zahar de 250ml
- 250 ml de smantana
- 2 linguri de unt topit
- 1 cana de faina
- 1 lingurita de praf de copt
- 500 g branza
- 1 lingura de gris

Se amesteca bine 2 oua intregi cu o jumatate de cana de zahar, dupa care se adauga smantana si untul topit, apoi faina si praful de copt, acesta a fost blatul. Se tapeteaza o tava de cuptor cu diametrul de 26-28 cm, cu unt si pesmet, sau mai simplu.. puteti folosi hartie de copt. Se aseaza blatul in tava, dupa care ne ocupam de branza: se amesteca branza cu jumatatea de cana de zahar ramasa, cele 2 oua si grisul, de preferabil ca branza sa nu fie prea moale caci s-ar putea sa patiti ce-am patit eu, adica sa nu se lase branza spre fundul tavi, caci normal blatul trebuie sa creasca frumos peste.. si sa fie toata prajitura rumenita, dar sa stiti ca gustul e acelasi, si poate arata putin mai dragut asa, dar sa revenim, asezati apoi compozitia de branza peste aluat, in mijlocul tavii, uniformizati putin cu o lingura si dati la cuptor pana se rumeneste frumos deasupra, eu am tinut-o cam 40 de minute. Simplu ca buna ziua, nu? E o prajitura delicioasa, usor de facut, si excelenta in dieta Rina in ziua de carbo.. de cina. Pofta buna! (pentru reteta cu imagini vizitati blogul Lenei )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu