marți, 20 septembrie 2011

The Last Weekend

A trecut si weekend-ul si eu n-am reusit sa dau pe aici pana astazi, dar sambata e agitatie mare la noi acasa, adica mancare, curatenie, etc, iar cand ti se mai strica si masina de spalat (cea mai mare durere a mea in momentul de fata) atunci nu mai ai timp de net nici lunea, ca deh.. Iar duminica, sotul meu scump si drag ne-a scos la plimbare, mai exact la Hanul Pescarilor (restaurant rustic), din Saldabagiu de munte. E o locatie superba, un restaurant cu specific pescaresc, taranesc si unguresc, mancarea buna (preturile pe masura..) doar ospatarul nostru a lasat de dorit, anyway probabil a fost datorita faptului ca nu stim maghiara, am inteles ca e un loc unde ar fi bine sa cunosti limba maghiara pentru a fi tratat "regeste" (f*uck them!), nu sunt sovinista, dar ma deranjeaza faptul ca nu esti tratat la fel. In alta ordine de idei, e frumos locul, dar nu stiu daca m-as mai duce si a doua oara, adica sa fim seriosi, cine ar vrea sa mai mearga intr-un loc unde astepti 10 minute pana sa vina sa ti se ia comanda?
Dar am trecut peste.. si ne-am simtit bine, dar cel mai bine s-a simtit micuta noastra, ea a fost ca de obicei, toata un zambet si a dansat si gangurit pe muzia Irinei Loghin si a lui Ducu Bertzi. :)
Acum va las ca mi s-a trezit puisorul si are nevoie de atentia mamei, pe mai tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu