joi, 15 septembrie 2011

Pictura si portrete

Sunt sigura ca in lumea artelor plastice, Anca Suiugan e apreciata la adevarata ei valoare, si sunt sigura ca nu mai are nevoie de publicitate (sau cel putin asa ar trebui), dar eu nu auzisem de ea pana cand am primit un mesaj pe facebook, o oferta. Portrete in creion. M-a tentat din prima, am zis ca ar fi un cadou nemaipomenit pentru sotul meu care in curand va implini o frumoasa varsta, asa ca m-am documentat, m-am uitat peste fotografiile postate de artista pe pagina ei de Facebook si pe site-ul personal si mi-a placut ce am vazut, asa ca n-am ezitat, am facut comanda acum cateva zile, si acum asteptam. Sunt foarte nerabdatoare, nu mi-a placut niciodata sa astept, dar sunt sigura ca merita asteptarea, si cred din tot sufletul ca sotul meu va fi foarte incantat si o sa-i placa la nebunie!

Detalii despre artista, fotografii, oferte, gasiti pe site-ul ei personal AncaSuiugan.com. Iar eu, mi-am permis sa descarc cateva fotografii de pe Facebook sa vedeti ce lucrari frumoase a realizat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu