miercuri, 14 septembrie 2011

Paid to click

Mi-am facut si eu cont pe 2 site-uri PTC, ca cica se castiga bani frumosi si am zis hai sa incerc si eu, asta e daca va fi ceva foarte bine, daca nu.. cica pierd doar 10 minute pe zi din viata cu toate chestiile astea. Nu e complicata treaba, ei iti dau niste anunturi, tu apesi pe ele si uite asa ti se adauga cate 0,01 $ in cont, stiu ca e cam putin, dar in timp se aduna, iar daca inviti persoane care sa faca aceeasi chestie, mai primesti si de la acele persoane cativa centi, nu stiu sigur cat sunt doar la inceput de drum, dar sa speram ca o sa mearga treaba. Pana una alta sa ne punem pe click-uit sa facem some money. :))))
Si hai incearca si tu, da click pe bannerele de mai jos si inregistreaza-te, daca ai vreo nelamurire.. nu ezita sa ma intrebi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu