vineri, 5 aprilie 2013

Oua la cuptor

O versiune mai sanatoasa a oualor ochiuri (preluata de pe foodstory.ro) deoarece nu e nevoie de ulei, si nu doar atat.. copiii vor fi incantati de formele lor.. iar in albus puteti adauga ce doriti: sunca, cascaval, ciuperci, ceapa verde, ardei.. dupa gust. I-am facut fetitei mele cu sunca si cascaval si tare bine a mancat, desi nu au iesit chiar asa de frumoase.. au fost tare gustoase.


Am folosit asa:
- 2 oua mai mici
- 1 felie sunca
- cascaval
- 1 fir de sare

Se separa ouale punand fiecare galbenus separat (eu le-am lasat in coaja de ou) iar albusurile se bat spuma tare cu putina sare, sunca se pune pe tigaia incinsa fara ulei si se prajeste pe ambele parti, dupa care o taiem marunt, iar cascavalul se da prin razatoare. Se amesteca usor albusul batut cu sunca si cascavalul, se fac doua gramajoare pe o tava in care am pus hartie de copt iar in mijlocul fiecareia se face o adancitura cu o lingurita. Se da la cuptor pentru 3-4 minute, cat sa se rumeneasca putin deasupra, dupa care scoatem si punem galbenusurile usor in mijloc si le introducem inapoi la cuptor inca 4-5 minute. Se scot si se servesc calde cu rosii, salate, etc.. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu