luni, 25 martie 2013

Garnitura de orez

O garnitura rapida, (timpul de pregatire este de 15 minute), colorata, usoara si simpla, si nu in ultimul rand tare gustoasa, si avand in vedere ca am folosit ceva legume, eu i-as spune "orez curcubeu"..

 Ingrediente (3 portii) :
- 125g orez
- 1 ceapa - verde si uscata
- ardei - rosu, verde, galben (eu am pus doar rosu)
- 1 lingura porumb conserva
- 2 linguri mazare congelata
- 1 lingurita patrunjel verde tocat marunt
- 1 morcov
- sare
- piper
 (legumele se pot adauga in ce cantitate doriti)

Se fierbe orezul, iar intre timp se caleste ceapa taiata marunt, apoi se adauga pe rand celelalte legume: morcovul razuit, ardeiul taiat marunt, porumbul si mazarea, se condimenteaza cu sare, piper. La final se amesteca orezul cu legume. Se serveste ca si garnitura langa carne, ciuperci, salate.. eu l-am servit cu salata de varza rosie. :-) Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu