marți, 12 martie 2013

Pansament

Cred ca de un "pansament" au acum nevoie participantii la Selectia Nationala Eurovision pentru a-si acoperi "ranile" dupa ce n-au reusit marea performanta de a lua locul intai.. N-am urmarit show-ul caci nu mi-au placut piesele din concurs, si nici n-am sa-mi dau cu parerea despre "marele" castigator.. Doamne ajuta-l sa ia un loc bun, desi chiar NU-mi place, nici piesa nici artistul, dar asta e.. el ne reprezinta la Eurovision 2013 Suedia. Intr-o alta ordine de idei vreau sa va prezint o melodie care nu a participat la concurs ci a fost interpretata in cadrul recitalului din finala Eurovision de unul dintre prezentatori.. adica de Paula Seling. O melodie superba si o voce extraordinara, o combinatie mai mult decat perfecta!

        
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu