joi, 14 martie 2013

Salata de icre

Eh hai c-am facut-o si pe asta, salata de icre. Desi va spun sincer ca mi-a fost putin groaza de ea, caci ma temeam sa nu se taie, ca nu va iesi buna.. dar cand ai o reteta demna de "marea carte au-au" (asa-i spun eu caietului cu retete culese de peste tot) nu are cum sa nu-ti iasa, iar daca folosesti mixerul de mana, cum am facut eu, dureaza putin pana o prepari, dar merita efortul.

Ingrediente:
- 200 g icre
- 750 ml ulei de floarea soarelui
- 100 ml apa minerala
- zeama de la 1/2 lamaie
- sare dupa gust
- o ceapa alba medie
- 2 linguri de gris (optional)

Pe langa toate ingredientele de mai sus mai aveti nevoie de rabdare.. iar daca urmati pasii intocmai, prezentati aici: "salata de icre", va iesi o salata cremoasa si pufoasa.. cu un gust demential. O puteti servi cu paine prajita, rosii, ardei, masline, etc.

P.S. la mixerul de mana atasati doar o paleta ca sa nu se taie salata; la final eu am adaugat si grisul fiert si racit in prealabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu